Fiskelue

N er fiskeluen fiks ferdig, med yne og det hele!
ynene tok sin tid f ferdige, 6-7 forsk med heklekroken fr jeg sa meg fornyd lei. Slik ble den seende ut, ganske kul spr du meg=)

dsc03048

dsc03049

Det beste med denne luen er at den passer alle. Fra baby til voksen, luen ser ut til vre one size!
I oppskriften stod det at dette var et supert restegarns prosjekt, sier meg ikke enig der (muli jeg ikke har like mye restegarn som dere andre der ute).
Jeg brukte nesten 3 nster stlandsgarn til denne i allefall. Gleder meg til se og hre reaksjonene nr denne tas i bruk av en liten tass p snart 1 r:)

Jeg synes strikking blir bare mer og mer gy ! Er det bare meg som drmmer om strikking mon tro? hehe

3 kommentarer

Elisabeth

05.12.2009 kl.23:02

Stilig! Morsomme disse luene. Ha en fortsatt fin helg!

Mammadragen

08.12.2009 kl.21:04

denne var riktig morsom, har planlagt et par stykker ogs! syns du mnsteret var lett flge?

Elisabeth

09.12.2009 kl.07:55

Hei igjen!

Hanskene i Wollmeise er ikke strikket i perlestrikk. mnsteret er: *en rett, ta en maske ls av med trden foran arbeidet*. Neste omgang er rett, og deretter en omgang *ta en maske ls av med trden foran arbeidet,en rett*

Vanskelig forklare,men det gir en tett og fin struktur, i realiteten blir bare annenhver maske strikket pr. omgang, s dette tar tid :)

Ha en flott advent!