Strikkedilla?

Jeg har blitt kraftig bitt av strikkedilla i det siste. Har stort sett holdt i strikketøyet hver en kveld den siste tiden. Det er jo så morsomt:)
Må innrømme at enkelte netter drømmer jeg om strikking, jepp jeg er så nerd!!

SÅ nå forventer du nok et drøss av bilder av alt det flotte ulltøyet jeg har strikket i det siste. Jeg forventer vell egentlig selv å se flere ferdige plagg nå.....men tro til tradisjonen har jeg altså startet på det ene etter det andre uten å fullføre ett eneste. Tragisk!!

Lappeteppet begynner å bli en gjenganger her! La det på sofaen i håp om å gjøre litt på det...litt har jeg gjort men det er nok ikke ferdig nei

Flere vakre jentefarger fant veien hjem til oss. Måtte prøve meg på ei cup cakes lue:)

Heller ikke ferdig. Ei kirsebær på toppen og festing av tråder igjen. Denne var rask å strikke, tror jeg brukte 4 timer sånn cirka

Så var jeg innom krambua på neverdal (lokal håndarbeidsbutikk) å da måtte jeg investere i fine nye pinner, maskemarkører og litt garn. Var litt flere nøster enn det du ser her...

Dette er et litt større prosjekt igjen. Lurt siden jeg er så god på å fullføre ting

Men nå er det altså STOPP! Jeg har gitt meg selv kjøpestopp (og startstopp) før jeg fullfører noen prosjekter.
Det koster tross alt litt å kjøpe alt dette garnet så nå må jeg få unna litt så det kan brukes. Tror jeg trenger det for min egen motivasjon også;)

Én kommentar

joy

08.10.2013 kl.05:47

Ja. Det tror jeg lurt å bli ferdig før man begynne på nytt. Har også begynt med to tepper og dem ligget og venter i årevis nå:)